Оплата і доставка

Способи оплати

Банківська картка (Liqpay)
Післяплата
Оплата під час самовивезення по м. Хмельницький
Оплата кур'єрові по м. Хмельницький (Готівкою)
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
Мінімальна сума замовлення 100 ₴

Способи доставки

Самовивіз
Хмельницький, вул. Подільська 17/1 (магазин Гранд Презент)
Безкоштовно
Сьогодні з 7:00 до 15:00
Делівері
50 - 1 000 ₴, Передплата 100%
Відправлять у понеділок
MeestExpress
50 - 1 000 ₴, Передплата 100%
Відправлять у понеділок
Нова Пошта
50 - 1 000 ₴
Відправлять у понеділок
Укрпошта
50 - 1 000 ₴, Передплата 100%
Відправлять у понеділок

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Інтернет-магазин подарунків та сувенірів «Гранд Презент» здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів у редакції» від 15 грудня 1993 року.

Виходячи з цього, Ви можете повернути товар належної якості або поміняти на аналогічний товар ту саму вартість протягом 14 днів з дня його отримання. Ви також можете обміняти товар на інший, доплативши магазину різницю в ціні.

Обов'язкові умови повернення чи обміну товару без дефектів:

- продукт при отриманні був перевірений Вами в офісі перевізника або у присутності кур'єра (якщо було обрано адресну доставку);

- продукт новий і немає слідів експлуатації;

повна комплектація;

- збереження товарного вигляду та споживчих властивостей, у тому числі оригінальна упаковка, пломби, фабричні ярлики та стікери;

- наявність документів, що підтверджують купівлю (копія чека, рахунки).

Якщо ви хочете повернути товар, зв'яжіться із нашим менеджером (контакти представлені на сайті) та надайте необхідну інформацію для швидкого вирішення вашої ситуації.

Умови гарантії

Гарантія не надається в разі:
- порушення інструкції використання і рекомендацій по догляду, описаних на сайті або на товар;
- неакуратне поводження (сліди механічних та інших пошкоджень);
- використання не за призначенням;
- в усіх інших випадках, в яких немає провини виробника.

При отримані товару поштовою службою обов'язково перевіряйте цілісність і відсутність механічних пошкоджень на товар в офісі перевізника. Претензії, не пред'явлені перевізнику і не оформлені відповідним актом, до розгляду не приймаються!